2014. november 26., szerda

Let's cook-4.rész

Itt a negyedik is^^ Hmm...hát kíváncsi vagyok mit szóltok majd hozzá:D :3


POV Jonghyun:
Kibum "durva" mozdulata után elindultam felfedező útra a könyvtárban, hátha akad valami érdekes is. Mi jó van egy helyben, ahol mindenki néma csendben ül, és olvas? Dög unalom az egész. Természetesen, mint ahogy várható volt, az égvilágon semmit sem leltem ami lekötötte volna az érdeklődésemet. Leültem egy asztalhoz, különböző pózokban hemperegtem, és úgy néztem az emberek tömegét, akik lassan de biztosan hagyták el a könyvtár területét. Remek. Ez azt jelenti, hogy nemsokára már csak mi ketten leszünk bent. Úgy nagyjából a büntetés vége fele járhattunk, mikor hirtelen a lámpák elaludtak, és sötétség borult az egész teremre. Ekkora mázlim csak nekem lehet. Gyorsan ám halkan megindultam vissza Kibum asztalához, hogy meglepjem. Karcsú derekánál fogva erősen magamhoz öleltem, majd nekilöktem a falnak, és vetkőztetni kezdtem. Miközben ingjétől szabadítottam meg, nyelvemmel bejártam egész felsőtestét, amik halk nyögéseket váltottak ki belőle. Felemelkedtem hozzá, és hosszú csókba hívtam, míg alul a nadrágja gombjával kezdtem el szórakozni. A farmerját térdéig lehúztam, majd mikor beláttam, hogy állva nem tudom leszedni róla, megfogtam, és felültettem a mellettünk lévő ablakpárkányba. Miután már csak egy alsónadrág volt rajta, elkezdtem saját ruháimtól is megszabadulni, s ekkor éreztem meg a hideg levegőt. Ezek szerint nincs fűtés. Bár nekünk most úgy sem lesz rá szükségünk. Nyakát, vállait, és kulcscsontját vettem célba lágy csókokkal, és legnagyobb meglepettségemre vékony karjait megéreztem magam körül. Nem mondanám, hogy húzott magához. Inkább csak átölelt. Leszaggattam magunkról minden felesleges textilt, és lábait a vállamra helyeztem. Ujjai most már a nyakamon vándoroltak, míg az enyémek már tágítottak…. volna, ha nem felejtem el megint a síkosítót.
-Ne haragudj, de másképp fájni fog-raktam szájába mutató, középső, majd gyűrűsujjam is. Mikor már elég nedvesnek találtam, kivettem és lassan vezettem őket belé. Hmm, a múltkori óta gyorsabban tágul. Minden egyes ujjpercemnél hangos sikolyok hagyták el torkát. Csupán a hang hallatára képes lettem volna elmenni ott helyben… Mikor már kezdte megszokni az érzést, az ujjaim helyét férfiasságom váltotta fel. Lassan kezdtem el mozogni benne, majd számat újra nyakára tapasztottam. Kéjes hangok törtek elő belőle, éreztem, hogy keze lejjebb vándorol újra a hátamra, és körmeit a bőrömbe mélyeszti. Perceken keresztül löktem neki csípőmet, mikor egy hirtelenebb mozdulat az eddigieknél is nagyobb sikolyt váltott ki belőle.
-Ahh…ohhtt-tekintetem az övére tapadt, és számra apró vigyor húzódott. Ugyanabban a testhelyzetben löktem egy erősebbet, hogy biztosra eltaláljam azt az érzékeny pontját. Utána pedig így kezdtem el mozogni egyre gyorsabban.
A könyvtárban hidegebb lett, leheletünk már látszódott a levegőben, az ablak pedig tiszta pára lett. Kibum meztelen háta nekicsapódott az üvegnek, amiről egy apró ötletem támad. Pillanatok kérdése volt, hogy mindketten elélvezzünk, azonban hirtelen kihúztam belőle hosszomat. Lábait lassan leengedtem, feje pedig a vállamra hullott. Mellkasunk fel-le járt. Kapkodtuk a levegőt egymás után amilyen gyorsan csak tudtuk. Háttal fordítottam magamnak, és bőrét lágy, meleg csókokkal hintettem. Eddig a hidegnek volt kitéve, most felmelegítem egy kicsit. Kezeimet lágyan végighúztam a vállától a csípőjéig, majd felsőtestemet hozzányomtam. Ő minden egyes mozdulatomba beleremegett. Derekánál átkaroltam, fejét az enyém felé fordítottam, és szájára egy érzéki csókot leheltem. Az érzés, hogy visszacsókolt a fellegekbe repített… Elváltak ajkaink majd a fülébe suttogtam.
-Még nincs vége, kedves-markoltam fenekébe, majd nekinyomtam a hideg üvegnek. Farkamat újra belévezettem. Kezeit immáron a párás ablakon pihentette, amin tisztán kirajzolódott tenyere nyoma. Egy lassabb tempót vettem föl, hogy megszokja az álló helyzetet. A teremben Kibum kéjes nyögései visszhangzottak.

POV Key:
-Még nincs vége kedves-suttogta nekem, miután óvatosan megfordított, és egy határozott mozdulattal az ablakhoz nyomott. Arcom hozzápréselődött a hideg üveghez. Egy pillanatra megfagyott az ereimben a vér, de amint újra megéreztem magamban  Jonghyunt a testem fölforrósodott. Először gyengébbeket lökött rajtam. Egyik kezem az ablakon volt, ujjai pedig szorosan rákulcsolódtak az enyéimre. Másik kezével a csípőmet simogatta. Szájával szenvedélyes csókokat nyomott a nyakamra, én pedig hangosan nyögdécseltem, és csak átadtam magam az élvezetnek.
-Ha akarod csinálhatod gyorsabban-nyögtem föl halkan, hiszen éreztem, hogy már majdnem beleőrül ebbe a lassúságba. Pont mint én. Többet akartam. Erősebbet. Szavaimra a lélegzete egy pillanatra elakadt, de aztán megszorította a kezem, és őrült tempóba kezdett. Az ő férfias nyögései, és az én sikításaim betöltötték az egész könyvtárat. Testem szorosan az ablakhoz, hátulról pedig Jonghyunhoz tapadt. A fülemet kezdte el harapdálni. Szinte már durván, de mégis érzékien. Keze le föl járt a testemen, miközben alul mégjobban begyorsított. Pár pillanatig csak a sikításiamat lehetett hallani, aztán egyszerre élveztünk el. Jonghyun belém, én pedig a hasamra. Kimerülten dőltem hátra...az ölébe. Gyengéden megfogott, és leült velem a földre egy ruhakupacra. Zsebkendővel óvatosan letakarította a hasamat, aztán pedig szorosan magához ölelt. Izmos karjai védelmezően fonódtak körém. Fejemet a mellkasára hajtottam és becsuktam a szemem. Néma csönd volt, csupán  a lélegzésünk hallatszott.
-Szeretném ha valamit tudnál-törte meg a némaságot Jonghyun-Bármit is hiszel, nem csak egy perverz állat vagyok akinek az a célja, hogy megerőszakoljon...Én ezt azért teszem mert...mert őrülten szeretlek. A közeledben nem bírok magammal. Egyszerűen azt akarom, hogy az enyém legyél. Ezért nagyon sajnálom, ha valami fáj-cirógatta meg az arcom-Nem akarok fájdalmat okozni neked-szorított magához mégjobban. Kezével gyengéden a vállamat simogatta, állát pedig a vállamra tette-Remélem tudod, ma mennyire boldoggá tettél-lehelt egy lágy csókot a nyakamra, aztán hátradőlt, és a mellkasára húzott. Nem válaszoltam. De szépen lassan éreztem, hogy elnyom az álom. Biztonságban, jó melegben, azok a védelmező karok között mély álomba merültem...
Egy zuhanykabinban vagyunk. A meleg víz permetszerűen csöpög le ránk. Egyikünkön sincsen ruha. Jonghyun tart engem. Szemben vagyok vele, lábaim a csípője köré kulcsolódnak. Ő fogja a combjaimat. Mélyen a szemebe néz. Érzem, hogy belémhatol, de nem fáj. Csak kellemes. A következő jelenet már egy ágyban van. Hassal fekszem Jonghyun pedig hátulról hatol belém. Ahogy az előző, ez sem fáj. Gyengéden és lassan mozgunk. Testünk erotikusan simul egymáshoz. Mintha már egyek lennénk. Harmóniában egymással emeljük, és nyomjuk le a csípőnket. E mozdulat már oly természetesnek hat akár a séta. Le-föl-le- föl. Mintha egy varázslatos örökkévalóság lenne.
-Kérlek szeretkezz velem-hallom Jonghyun hangját-Szeretném ha szeretkeznél velem. Szeretném ha teljes szívedből élveznéd. Azt akarom, hogy élvezd. Boldogságot akarok neked okozni. Azt akarom, hogy minden egyes porcikáddal kívánd. Meg akarlak kóstolni úgy, hogy kívánsz. Akarj szeretkezni velem. Szeretkezz velem...
-Szeretkezni akarok veled...

4 megjegyzés:

  1. Eezzz... jajj de baromi jó volt :) Jonghyun annyira kis édes volt, olywn kis hàt nem is tudom mit mondjak, de kevett a làbamról :)
    Key pedig...hàt ő is aranyos volt, látszott higy tetszik neki Jjong és amit művel vele :)
    Nagyon nagyon jó volt!

    VálaszTörlés
  2. OMG *-* Ez csak egyre jobb és jobb :DD Jjong nagyon cuki, h ennyire szereti és el is mondja Keynek :) és Key pedig most már élvezi amit csinál..juhúúúúú :3
    Nagyon jóóóóó volt!!!! :3
    Várom a kövi részt :)

    VálaszTörlés